Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika začleňování žáků cizinců se zaměřením na zemi jejich původu
Exnerová, Marie ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Hejlová, Helena (oponent)
EXNEROVÁ, Marie. Problematika začleňování žáků cizinců se zaměřením na zemi jejich původu. Praha, 2014. Diplomová práce. UK, PedF. Cílem této diplomové práce je analyzovat a vyhodnotit aktuální stav integrace v českém školství se zaměřením na problematiku a specifika začleňování žáků cizinců a posouzení vlivu země jejich původu na tento proces. Teoretická část mimo jiné rozebírá důvody pro integraci cizinců, z jakých důvodů a odkud do České republiky přicházejí. Zachycuje aktuální legislativu a práva cizinců, kteří se chtějí trvale usadit v ČR. Zabývá se také rozborem různých způsobů vzdělávání žáků se speciálními potřebami, rozložením žáků cizinců na českých základních školách a interkulturními rozdíly, které mohou mít na jejich integraci vliv. V praktické části je tato práce zaměřena na porovnání dostupných teoretických znalostí v konfrontaci s denní realitou českých učitelů, kteří žáky cizince přímo učí a mohou tak vycházet ze své každodenní praxe. Na základě porovnání teoretických a praktických poznatků autorka v závěru shrnuje svůj pohled na problematiku integrace žáků cizinců a navrhuje řešení, která by mohla pomoci překonat některé zjištěné nedostatky. Klíčová slova Integrace, žák cizinec, azylant, vyrovnávací vzdělávací plán, odlišný mateřský jazyk, země původu, hodnocení žáka cizince,...
Analýza obrazu značky Renault v českých motoristických médiích
Breburda, Jan ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Andrej (oponent)
Diplomová práce Analýza obrazu značky Renault v českých motoristických médiích se věnuje jednotlivým součástem, které tvoří obraz automobilového výrobce Renault ve vybraných českých motoristických médiích v roce 2017. Práce obsahuje kontextovou část, která popisuje specifika motoristických médií v České republice a věnuje se jejich vztahu s PR odděleními dovozců automobilů. Popis obrazu značky následně vzniká prostřednictvím kombinace kvantitativní obsahové analýzy a kritické analýzy diskurzu podle Teuna van Dijka, jejímž cílem je ověřit existenci stereotypního zobrazování značky Renault na základě jejího francouzského původu a analýza diskurzu je proto doplněna o východiska z konceptu efektu země původu, respektive návazných teoretických konceptů.
Analýza komunikace značky Made in Czechia ve vybraném regionu světa
Figurová, Nela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací značky Czechia a značky Made in Czechia s důrazem na americký trh. Cílem práce je zjistit povědomí o naší zemi, a především českých produktech ve Spojených státech amerických. V teoretické části práce jsou specifikovány marketingové a komerční komunikace a popsán proces tvorby účinné komunikace. Dále je zde charakterizována značka a její strategické řízení. Praktická část práce se zaměřuje na stávající komunikaci značky naší země a českých výrobků. Následně je provedeno vlastní dotazníkové šetření s cílem zjistit povědomí a vnímání komunikace značky Made in Czechia ve Spojených státech amerických, pro srovnání a doplnění problematiky je dotazníkové šetření provedeno také na vzorku české populace a cizincích žijících v naší zemi. Navazuje vyhodnocení výsledků výzkumu, doporučení a návrh vlastní komunikační strategie značky Made in Czechia v USA.
Problematika začleňování žáků cizinců se zaměřením na zemi jejich původu
Exnerová, Marie ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Hejlová, Helena (oponent)
EXNEROVÁ, Marie. Problematika začleňování žáků cizinců se zaměřením na zemi jejich původu. Praha, 2014. Diplomová práce. UK, PedF. Cílem této diplomové práce je analyzovat a vyhodnotit aktuální stav integrace v českém školství se zaměřením na problematiku a specifika začleňování žáků cizinců a posouzení vlivu země jejich původu na tento proces. Teoretická část mimo jiné rozebírá důvody pro integraci cizinců, z jakých důvodů a odkud do České republiky přicházejí. Zachycuje aktuální legislativu a práva cizinců, kteří se chtějí trvale usadit v ČR. Zabývá se také rozborem různých způsobů vzdělávání žáků se speciálními potřebami, rozložením žáků cizinců na českých základních školách a interkulturními rozdíly, které mohou mít na jejich integraci vliv. V praktické části je tato práce zaměřena na porovnání dostupných teoretických znalostí v konfrontaci s denní realitou českých učitelů, kteří žáky cizince přímo učí a mohou tak vycházet ze své každodenní praxe. Na základě porovnání teoretických a praktických poznatků autorka v závěru shrnuje svůj pohled na problematiku integrace žáků cizinců a navrhuje řešení, která by mohla pomoci překonat některé zjištěné nedostatky. Klíčová slova Integrace, žák cizinec, azylant, vyrovnávací vzdělávací plán, odlišný mateřský jazyk, země původu, hodnocení žáka cizince,...
Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě
Vargasová, Nikola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Diplomová práce na téma Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě se zabývá otázkou, jak čínský původ ovlivňuje vnímání hi-tech značek evropskými zákazníky. Teoretická část se zabývá konceptem země původu (country-of-origin) a jeho souvislostí s konceptem brand equity. Praktická část práce se pak věnuje vlastnímu výzkumu na téma vnímání čínských chytrých telefonů v Evropě. Výsledky výzkumu potvrzují obě stanové hypotézy: 1. zákazníci nejsou při výběru chytrého telefonu ovlivněni původem značky. 2. Evropští zákazníci nemají spojené čínské hi-tech produkty s nízkou kvalitou.
Deklarace země původu potravin
MAJKÚTOVÁ, Monika
Cílem diplomové práce bylo seznámit spotřebitele s legislativou týkající se označování země původu na potravinách a současnými změnami, které v této oblasti probíhají. Dále byly v práci popsány způsoby identifikace země původu z obalu potravin se zaměřením především na značky kvality. Praktická část práce se týká pozorování značení původu u vybraných komodit a vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na zájem respondentů o původ potravin a vyhodnocení hypotéz.
Strategie vstupu firmy na francouzský trh prostřednictvím online marketingu
Důrková, Michaela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kuchta, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je poskytnout rady podnikům, které se rozhodnou vstoupit na francouzský trh pomocí internetového marketingu. Rady jsou podávány na základě průzkumu specifik daného trhu, dále byl proveden vlastní výzkum mezi francouzskými spotřebiteli, kteří byli cílovou skupinou detailně popsané marketingové strategie firmy. Tato firma poskytla prostor pro praktické vyzkoušení různých marketingových nástrojů, které byly využity při vstupu na francouzský trh a které jsou v diplomové práci představeny. Diplomová práce je rozdělena do pěti kapitol, které se věnují popisu specifik francouzského trhu, problematice země původu, vnímání značky a internetovému marketingu. Poslední dvě kapitoly obsahují praktické využití marketingových metod a jejich zhodnocení. V závěru jsou rovněž vyhodnoceny tři hypotézy, které byly definovány již před samotnou aplikací zvolené strategie. Veškeré informace a data jsou využitelná pro společnosti, které mají o podobnou marketingovou strategii zájem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.